söndag 28 juni 2009

Blev att åka till Skultunabadet idag, var där med Adam, Pontus och Bedde. Solade, badade och spelade lite volleyboll. "Blattar mot svennar" Vi var bara 3 stycken och dom så vi förlorade. Hade nog inte bara att göra med att vi var färre, vi var kassa ändå haha. Åkte hem till mig med Adam och satt på altanen i skuggan och kikade i resekataloger. Börjar bli dags att boka snart! Sen åkte vi hem till honom och lagade mat, jag var ju mästerkocken själv! Blev riktigt gott faktiskt, satt och pratade en stund sen kom Azra och My med vatten pipa och så satt vi där ett tag. Kom nyss hem och för första gången idag känner jag hur trött jag egentligen är, har haft fullt upp hela helgen så har inte hunnit känt efter. Men blev roligaste helgen på länge och har verkligen njutit av varenda sekund! Tack alla som gjort den så rolig. Nu ska jag över till Amanda en stund och sen hem och sova igen, jobb i morgon igen snark. Fast pengar pengar pengar!

Inga kommentarer: