måndag 29 juni 2009

Så här roligt har jag just nu

ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i?: 1
När kramade du någon sist? - igår
Saknar du någon speciell person? - ja
Har du svårt för att bli kär? - ja, iallafall riktigt kär
När kysste/hånglade du med någon sist? - igår
Är du singel? - ja
När fick du senast en komplimang? - idag, om det räknas att någon säger att jag låter som dark wader när jag skrattar.
Har du strulat med någon av samma kön? - ja haha

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - nej
Hånglat med nån riktigt full: - vet inte
Gjort något riktigt dumt? - aa
Gjort något du verkligen ångrar? - ja!
Varit nykter på nyårsafton? - ja klart, drack inte direkt när jag var ett litet barn
Åkt ambulans? - nej
Gjort nåt olagligt? - ja
Åkt dit för snatteri? - nej
Slagit ner någon? - nej
Skämts över dina föräldrar? - nej, i princip aldrig
Skämts över dig själv? - ja
Tar du droger? - nej
Dricker du? - händer
Vilka kläder sover du i? - trosor
Varit kär? - ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? - ja
Är du ensam nu? - ja
Vill du gifta dig? - är inte så säker på den saken
Vill du ha barn? - ja klart! fast inte än på några år

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? - jag
Såg dig gråta? - kommer inte ihåg
Fick dig att gråta? - kommer inte ihåg
Du delade en cigg med? - amanda
Du gick på bio med? - tom, amanda, annice, asmir, nermin och sebbe

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? - nope
Kramat någon? - ja
Pussat någon? - ja
haft sex med någon? -nej
Köpt någonting? - ja
Sjungit? - ja haha
Saknat någon ? -ja

Inga kommentarer: