onsdag 3 juni 2009

Mandapanda sov hos mig igår, tänkte ge oss ut på lite äventyr på natten men blev inte riktigt så. Alldeles för trötta för det så det slutade med att vi somnade som stockar. Vaknade 8 i morse av en bosnie (Azra) som bankade sönder dörren, jag hade egentligen sovmorgon och kunde gå upp 10 men nej nej, såklart var hon tvungen att väcka oss. Blev inte direkt så glad, som hon också märkte haha. Åkte till skolan, kom dit 11 och missade precis utklädningsshowen vilket var väldigt tråkigt. Hade verkligen velat sett, men visste inte vilken tid det var men det kommer fler år! Som tur är. Jag gjorde det jag skulle i skolan, åkte sen ner på stan och jobbade en stund. Amandapanda kom förbi och hjälpte mig och drack kaffe sen gick vi ut på stan, och hon skulle tatuera sig. Följde med henne dit och fick hålla henne i handen under hela tiden, men vill man vara fin så får man lida pin! Jag var riktigt nära att göra en jag också, men behöver mer tid till att fundera ut vad jag verkligen vill göra så jag inte kommer ångra mig senare. Är verkligen riktigt sugen nu på att gadda mig, hoppas på att få göra det inom de närmaste veckorna! Nej nu ska jag glida runt lite på internet och sen slumra in. Skola i morgon och börjar 9 så ska upp tidigt, sen på kvällen blir det nog att åka till köping och titta på fotboll hihi. Goodnight and sleep tight

Inga kommentarer: