tisdag 16 juni 2009

Försenad till jobbet idag, IGEN. Lyckat ! Fast inte så konstigt när man gått upp tidigast 9 varje morgon den senaste månaden och helt plötsligt måste gå upp 7. Tur att jag har min snälla mormor där som har överseende med det. Kommer nog vänja mig snart med att gå upp så tidigt. Min dag har annars varit bra, jobbade från halv 9 till halv 4 med samma saker som igår, fast satt extra länge i massagestolen idag och råkade slumra till lite. Vaknade av min egna snarkning, hoppas för gud skull att ingen annan hörde! Gick till Ticket och hämtade resekataloger när jag slutade, åkte hem och kikade i dom medans jag väntade på Ida. Jag är sååååå sugen på att åka utomlands i Augusti, precis innan skolan börjar. Var i Turkiet förra året med familjen, och läget på det hotellet som vi bodde på då var grymt bra så funderar på om man kanske ska återvända till samma stad och samma hotell ? Eller om man ska pröva något nytt och riskera att hamna på ett kasst ställe ? Hmm får fundera lite mer på det, en utomlandsresa i sommar ska det bli iallafall! Är lättare att ta sig igenom jobbardagarna när man vet vad man kommer få för pengarna. Det bästa är att det kommer bli pengar över som man kan fylla på höst garderoben för! Två roliga flugor i en smäll kan man väl säga. Åter till dagen, när Ida kom gick vi ut på en promenad som slutade med att vi var ute i 3 timmar, satt i tamska parken, åt pommes tallrik utanför skolan, och spelade in en massa otroligt fula filmer haha. Kanske dyker upp nån här senare om jag får det att funka! Sen rörde vi oss hemmåt och Ida åkte hem, gick till Amanda för att lösa lite saker, vilket kändes skönt :) känns inge bra utan min 2 mongon! Nu väntar jag på att mina päron ska somna sen kanske det blir ut på hemligt uppdrag inatt, om jag inte slocknar innan haha, skulle vara typiskt mig! Jaja inge mer skrivande för min del nu, natti natti

Inga kommentarer: