måndag 29 juni 2009


Jobb till 1, väntade på bussen i 1 timme och åkte till Salagropen med Martin, Ola och Ida. Kom fram till att Ola är ungefär 10 år. Kom hem vid 6 och jag och Ida gick till Ica, köpte godis, chokladbollar och dricka och satte oss i Kvarnbackaparken. Fick sällskap av Asmir också. Åkte till Vesuvio och åt pizza, blev kvar där i nån timme. Mycket mycket skön dag!
Jobb i morgon också, som vanligt. Hoppas att det finns mer att göra i morgon än idag iallafall. Sjukt tråkigt att bara sitta där som ett fån! Sen ska jag spänna rälsen i morgon på lunchen också, kommer ha lagom ont. Slutar jobbet vid 4 och då ska jag och Ida till Ticket och kolla resor. Vill verkligen åka nu! Börjar dessutom bli lite friskare nu, eller låter fortfarande som en jävla motor när jag skrattar men endå, känner mig verkligen inte lika seg. Kan inte bli bättre! Tittar på Beck nu, och ska hoppa in i duschen nu när det är lång paus. Sen kika igen, och hoppas på att somna ganska tidigt ikväll. Good night

Inga kommentarer: