lördag 27 juni 2009

tin tin

Mitt smeknamn för kvällen, kallades också motorn. Ni som var med vet varför !
I morse åkte jag till jobbet, lät som en kråka kan man väl säga. Jobbade några timmar sen skickade dom hem mig, gick och åt lucnh med Johanna, Alessandra och Frida, det var ritkigt riktigt trevligt faktiskt. Förutom att vissa pratade HÖGT! Gled runt på stan med Johanna ett tag, shoppade en bikini och det gjorde johanna också. Gled ner till löga, och stekte där ett tag. Blev ett antal dopp för mig även fast jag är sjuk. Åkte och tränade efter det och sen tillbaka till stan för att möta upp Fia. Vi gick till Boris restaurang och satt där med han och Anes. Sofia fick sig ett gott skratt åt mitt garv haha, kul hade vi iallafall! Tog bussen till Johan, där hägge vatanen kim martin joel jonas var ( hoppas jag inte har glömt någon? ) sjukt kul hade vi sen vid 12 åkte vi ner på stan. Åkte Batman och virvelvinden, och det är det roligaste jag har varit med om på länge! Skrattade så jag fick magrutor, typ eller inte haha. Men roligt hade vi iallafall. Ligger hemma i min säng nu, och det är nog dags att sova nu. Ska först ha dansuppvisning på stora scenen i morgon sen efter det blir det att åka ut med båten, men Martin, Asmir , Ola osv. Kommer inte ihåg vilka mer som skull med men iaf :) nej nu ska jag sova, mina ögonlock börjar hänga nu :) hörs i morgon!

Inga kommentarer: