onsdag 17 juni 2009

Kul natt,
jagade av securitas
sprang för mitt liv kan jag säga!




Jobbade idag med, tredje dagen av många. Lite lagom skönt att man fick massage genom jobbet, gratis är alltid bäst ;) Känns som att jag har ett lyxjobb! Efter det åkte jag hem med Ida, bakade mockarutor sen fyllde vi termosar med kaffe och mjölk och tog en filt och gick till Kvarnbackaparken, det är bara något ni måste uppleva! Speciellt på sommaren. Vi satte oss i gräset och blev kvar där i ett antal timmar, när solen började glida neråt gick vi hem. Såg ett snigelmarathon också haha. Gick hem till Azra och försökte bjuda Asmir, den sjuklingen på en mockaruta men han "äter inte choklad". Om jag skulle bli bjuden skulle jag äta upp så många jag fick utan att tveka haha mupp han är. Gled hem, duschade osv, Ida blev hämtad och sen gled jag vidare till Amanda. Oj vad mycket glida det blev, men det är ju det jag gör haha. Gick en sväng med henne och Adam ( länge sen jag träffade honom ordentligt,har bara sagt hej typ alla senaste gånger jag träffat honom). Kände att det här inlägget blev oseriöst, men jag är på det humöret nu. Sitter och pratar med Saif på msn om hur komplicerade killar är, och att han räknas som en tjej, inte kille haha. Nej nu orkar inte mina fingrar röra sig mer. Lägger in några bilder från Kvarnbackaparken också, om det finns någon intresserad


Puss och kram och nyp i stjärten






Inga kommentarer: