tisdag 28 december 2010

13- den här veckan

Jag skriver om den senaste veckan som har varit och fram till i morgon.
Onsdag: Tog det bara lugnt på dagen, fortfarande lite depp sen balen. Sen på kvällen drog vi en utgång!
Torsdag: Bakiiiiiiiiis. Stan och handlade julklappar, hade mixpass med Lisa på Friskis sen slog jag in alla julklappar.
Fredag: Julafton! Allmänt mysig dag, tittade på kalle, åt god mat och öppnade en massa paket.
Lördag: Utgång! Grym kväll.
Söndag: Jobbade hela dagen, var fortfarande onykter när jag klev upp 9 på morgonen. Somnade 6 när jag kom hem.
Måndag: Var på Ikea med mor, sen stan och fika med Ida och Sofia sen hem till Sanna för julklappsbyte och mys med Johanna, Lina, Madde och Sanna.
Tisdag: Legat i sängen och degat, sen haft pass på Friskis sen gjort om i mitt rum. Nu sängen igen!
Onsdag: Ska ner på stan och klippa mig tänkte jag, nu ryker håret igen och denna gången lite kortare och lite mer frisyr än förra gången, sen färga håret på kvällen.

Inga kommentarer: