tisdag 28 december 2010

Renovering, typ

Jag och mamma var en sväng till Ikea idag och jag handlade en hel del! Jag ska nämligen göra om lite i mitt rum, ingen speciellt stor förändring men mitt sminkbord ska ut. Jag använder det nästan inte alls, bara för att lägga en massa saker i. Jag handlade en klädstång, galgar, förvaring till klädstången och några kuddar till min säng. Dom kostade bara 7 kr för 4 st så det var ett kap!


Åkte ner på stan sen och fikade med Ida och Sofia, innan dom hann ner köpte jag ett par skitsnygga skinbyxor på Gina för halva priset. Bara ynka 175 kr!!! Bild kommer sen. Efter fikat gick vi en sväng till Kicks och därifrån fick jag med mig en kajal, en rak, hård ögonskuggsborste som jag ska använda till att sota ut kajalen med för att få en otroligt stark sotning, och sist av allt köpte jag ett solpuder. Efter stan åkte jag till Sanna för mys och julklappsbyte med tjejerna och åkte därifrån vid 9. Dags att sova nu, i morgon blir det en lång dag!

Inga kommentarer: