torsdag 16 december 2010

2 - min första kärlek

Jag räknar inte alla småförälskelser som min första kärlek, ni vet dom man hade när man gick i första klass och knappt pratade med varandra. Jag har haft en kärlek, som är min första och min enda. Jag tänker inte nämna nåt namn, men de som känner mig och han vet vem det är jag pratar om. Vi hade känt varandra sen i 7an ungefär men det dröjde ett bra tag innan vi blev mer än vänner. Vi träffades fram och tillbaka i ungefär 1,5 år och det slutade i kaos. Vissa dagar var det underbart, andra inte. Efter det, från och med 2 år sedan ungefär så har jag aldrig hittat någon som betyder så mycket som han. Jag har aldrig riktigt kommit över det, för jag vet att vi skulle passa otroligt bra tillsammans. Någon gång, någon tid så kanske vi hittar varann igen men jag har iallafall lärt mig en hel del om kärlek och killar.

Inga kommentarer: