tisdag 14 december 2010

Tankar för stunden

Förlåt för att jag är så otroligt frånvarande, men jag har verkligen inte tid. Ska passa på att göra en Att göra lista så ska ni få se

Onsdag: Prov i marknadsföring
Torsdag: Inlämning företagsekonomi, Handla dekorationer till balen.
Fredag: Inlämning svenska och läxförhör i religion, fest/utgång.
Lördag: Göra klart mixpasset till den 23 dec med Lisa, träffa tjejerna och planera inför nyår
Söndag: Göra i ordning lokalen inför balen
Måndag: Prov i rättskunskap, inlämning samma ämne, fixa håret och sminket på ca 3 h sen BAL
Tisdag: Skolavslutning och prov i religion, pass på friskis på kvällen, göra klart listan till SILK
Onsdag: Utång afterskifest @SILK
Torsdag: Mixpass med Lisa på friskis
Fredag: Julafton

Behöver jag fortsätta? Mitt liv är kaos! Och jag ägnar mer tid åt att fundera över att det är kaos än att ta tag i saken. Knas? Så varför hänger jag här? Dags att ta tag i saken. Gott folk, vi hörs när jag är 80 då jag förhoppningsvis inte har ett lika stressigt liv.

Inga kommentarer: