onsdag 15 december 2010

1 - om mig



Dag 1 så ska man alltså berätta om sig själv, och jag tycker alltid det är otroligt svårt eftersom jag aldrig vet som är värt att veta om mig. Jag är 18 år och bor med mina föräldrar och min lillebror i Skultuna, jag har bott här i hela mitt liv men sen 4an gått i skola i stan. Först dansklass på Fryx och nu gymnasiet på Carlforsska. Jag är med i festkommitten i skolan och älskar att vara med och planera allt som går att planera! Delar ut fribiljetter för SILK och gör även andra små marknadsföringsjobb åt dom. Jag är också jympaledare på friskis & svettis och har medelpass där. Jag jobbar varannan helg i cafeét på Skultuna Mässingsbruk, som är riktigt riktigt roligt. Som ni ser har jag ett ganska stressigt liv, och har redan lyckats gå in i väggen en gång men det är bara att kämpa på! När jag har tid över springer jag gärna på krogen och umgås med mina vänner. Mer personligt vet jag inte om jag vill skriva här, ni får väl lära känna mig helt enkelt =)




Inga kommentarer: