tisdag 21 december 2010

Balen

Jag är ledsen för att jag inte har uppdaterat något tidigare men jag har inte haft ork och jag känner att det här kommer bli ett lång inlägg! Det blev en otroligt stressig dag i går, flängde runt som fan men tillslut var det dags för bal. Jag , och jag hoppas alla andra hade jättekul! God mat, härliga människor och bra stämning tyckte jag. Dock blev det så att jag fick jobba mer än vad jag hade tänkt. Det rullade på bra fram till att några personer började bråka, i personalen och det är så otroligt tråkigt verkligen. Klockan 2 ungefär hände det och efter det dog festen ut. Jag var så stressad hela dagen så jag hamnade i småtjafs med några osv, inte rätt dag att bråka med mig! Jag är så otroligt besviken på dom som skapade kaoset, för det hade varit en annan sak om det hade varit några gäster som bråkade. Vi satte igång och städade, det såg ut som att 150 grisar hade varit där. Har aldrig varit med om en så skitig lokal, förstår inte vad det är med folk. Min kväll var förstörd och alla som skulle ha varit där och städat stack. Jag stod där och grina, men en klänning för 2500 som var förstörd. Då har folk mage att komma fram och säga att dom vill ha pengarna tillbaka. Men det är inte rimligt, alla fick mat, alkohol, underhållning och dj och en riktigt bra fest för pengarna. Varför kräva tillbaka bara för att det slutade lite tidigare? Jag blir så arg att människor inte förstår hur mycket jobb vi har lagt ner på balen för att det ska bli någon överhuvudtaget och att alla ska vara nöjda och glada. Jag kan nog inte ens räkna timmarna! Så tänk efter, och var med och planera en bal innan man yttrar sig. För såna där ord sårar när man har lagt ner hela sin själ i det! 

Allt som allt blev balen otroligt rolig och jag hoppas att ni alla som var där också hade roligt!






Inga kommentarer: