fredag 17 december 2010

Söt tjej? Nyss utkommen ur duschen och är röd i ansiktet efter solningen !

Åkte till stan idag, skulle sätta in pengar på Alessias konto och köpa mat till mig och Alessandra. Det tog 1,5 h. Helt sjukt! Nämligen så att jag lyckats tappa mitt chip på mitt kort (hur det nu kan gå till?) så dum som jag var så limmade jag fast det igen med superlim. Tror ni det gick? Såklart inte, det funkade inte i automaten så jag var tvungen att springa in på banken och det är alltid så otroligt lång kö där, beställa nytt kort och ta ut alla pengar jag hade kvar på kontot för att jag inte orkar springa dit fler gånger. Dock rätt bra att det blev som det blev eftersom jag ändå behövde byta från Maestro till Visa.
Åkte till Alessandra sen och käkade och bara satt och prata! Jag och Fia ska dit och förfesta lite om ett tag sen bär det av till Bäckby för Ermins 18 års fest och kanske även en utgång efter det. Jag är ledig i morgon, för en gångs skull så ikväll ska jag dricka som om det inte finns någon morgondag!

Inga kommentarer: