torsdag 23 december 2010

Missat två dagar så båda får komma nu

7- min bästa vän
Jag har otroligt svårt att avgöra vilken tjej som är min absolut bästa vän för jag har flera stycken som betyder allt. Om jag bara ska välja en så måste det bli mig själv, för jag kan alltid oavsett vad lita på mig själv.


8- ett ögonblick
Det är så otroligt många ögonblick i mitt liv som är värda att nämnas men jag måste nog säga att då jag har blivit som gladas är när vi, Poison var med i Talang 2010. När vi hade dansat klart och stod där framför juryn och när dom sa saker som att "Vi vill se er i final!" eller "Det här har vi väntat på hela kvällen!". Det var ett helt fantastiskt moment. Jag har aldrig känt mig så bra som jag gjorde då tror jag, att Charlotte Perelli och Bert Karlsson tyckte vi var bra. En helt fantastisk känsla!

Inga kommentarer: