måndag 27 december 2010

9-min tro
Jag tror inte på Gud, jag tror inte att det finns en snubbe uppe i himlen som är större än allt. För mig är tro något som människor använder sig av för att bli starkare, som ett ljus i mörkret och mitt ljus i mörkret är självständighet. Att det viktigaste är att alltid vara sig själv, och vad som än händer så ska man inte ändra på sig för någon annan. För att vara stark är det absolut viktigaste i livet!


10 - det här hade jag på mig idag
Klockan är bara 11 på morgonen och hittills har jag bara haft på mig en grå mjukisdress.

11- mina syskon
Jag har bara ett syskon, eller bara och bara utan det räcker gott och väl. Han heter Jens och är 4 år yngre än mig. Finns väl inte så mycket mer att säga än att han är världens bästa och att jag älskar honom. 

12- i min handväska finns det alltid: hörlurar, nycklar, plånbok, deodorant. Utöver det så ändras det rätt drastiskt annars, beroende på vad jag ska göra under dagen osv.

Inga kommentarer: