lördag 18 december 2010

Mår som man förtjänar

Oj oj oj vilken dag det har varit, snacka om humörsvängningar!

Igår var vi för på förfest hemma hos Carlos sen en snabbis på Ermins fest som var kaos. Vi fick skjuts av David till stan och jag låg i bakluckan haha då drog vi en utgång faktiskt, vilket var riktigt roligt. Sov hos André med han, Stefan och EG. Vaknade 9 i morse, sjukt drygt men var tvungen att pallra mig till friskis. Efter det blev det en jävla massa flängande. Jag, Johanna, Lina, Madde och Sanna hade bestämt oss för att träffas hemma hos Lina. Jag hade inga batterier i luren så jag åkte till Lina, eftersom det var det som var bestämt. När jag kommer dit fick jag veta att hon åkt till stan så det var bara att sätta sig på bussen ännu en gång. Blev sjukt sur för att jag fick åka en varm buss 100 ggr och jag var så bakfull så jag mådde illa. Observera att hade gårdagens kläder, inge smink och sjukt äckligt hår. Det värsta var att jag inte orkade gå i högklackat så jag hade träningsskor på mig. Till en pälsjacka, snyggt va? Sen har mitt bankomatkort slutat funka och så hade jag inte käkat något på hela dagen. Så jävla kass dag, men blev genast på bra humör igen när tjejerna kom ner och vi satte oss på Gränden och pratade. Mycket mysigt!

Inga kommentarer: