onsdag 1 april 2009

träning träning träning!
känns inte som att mitt liv består av något annat just nu! det är roligt men jobbigt. träning krävs för att lyckas. blev två pass igår, mellan det lite shopping och solning. köpte en tröja och väska från hm sen ett par tygskor. är riktigt nöjd med mina köp! bilder kommer upp sen om jag orkar, när jag har städat klart mitt rum.

dagen idag var den härligaste på länge, kände lyckan flyta fram genom min kropp. underbart väder betyder underbart humör. hoppas verkligen att det får fortsätta att vara sånt här väder nu! inge mer snö tack. åkte ner på dansskolan och tränade direkt efter skolan och efter det blev det att åka hem. nu ska jag ta tag i mitt kaos till rum och sen försöka somna tidigt. fast det kommer nog inte gå så bra hehe.

love hanna

Inga kommentarer: