onsdag 29 april 2009

dan före dopparedan!

Det börjar närma sig nu! Bara en dag kvar och jag börjar bli riktigt taggad ! Blir först att åka ut till Rytterne med mina flicks sen kanske det blir staden om vi kan ta oss dit på något sätt. Har inte ens bestämt mig för vad jag ska ha på mig haha, men är nästan säker. Just nu sitter jag i min säng och äter hallonpaj med vaniljsås och det är underbart gott! kom hem från träningen för en liten stund sedan så ska snart hoppa in i duschen och sen sova. Står också i valet och kvalet om jag ska gå till skolan i morgon eller inte, känns lite onödigt när jag bara har en lektion så det måste jag fundera över! Nej nu måste jag rensa min garderob och sen duscha. Hörs kanske i morgon peace

2 kommentarer:

jag :) sa...

haha, men dopparedan är ju julafton :D

Hanna sa...

ja men man kan säga valborg också ju ;) om det är dagen före någon viktig dag :D