söndag 19 april 2009

ooohyeah

Det har varit en toppenhelg, den har inte sett ut som en vanlig helg då jag umgåtts med mina närmaste utan nu blev det lite omväxling. Tävling stod på planeringen! Åkte upp till falun med mamma i fredags kväll. Sov hos hennes gamla kompis vilket var helt underbart! Hade tävling under dagen så slapp gå upp så tidigt på lördagen. Tävlingen gick mycket bättre än förväntat och jag har knappt förstått än att vi kom 3a i gruppen, vi har bara dansat tillsammans i snart 4 månader och kom trea i a-klass. Helt otroligt! Kom en del tårar när vi stod där på pallen kan jag säga. Underbar känsla var det verkligen och jag hoppas det kommer bli fler gånger. I singel och par gick det inte lika bra, åkte ut direkt i singel men inte så konstigt med tanke på motståndet och att det var första gången i superstar. Sen i paren kom vi till semifinal och det var helt okej. Klockan är nu 1 på natten och jag har inte orken till att sova, min lillebror ligger i rummet under mig och snarkar och jag håller på att bli tokig! Vill bara gå ner och slå honom. Kan tillägga att han är världens bästa bror, (förutom att han snarkar)


i slutändan kan man verkligen bara lita på sig själv.
det har jag upplevt den senaste tiden

Inga kommentarer: