onsdag 8 april 2009

pratade nyss med min pappa för första gången sen dom åkte, dom verkar ha det bra så det är jag glad för. 32 grader i solen, sug på den ni! men jag vill inte att dom ska komma hem, så underbart skönt att jag och jens får vara själva. aja nog om det.

igår blev det en väldigt trevlig kväll, jag och ida åkte till stan och mötte fanny och daniella på donken. bestämde oss för att röka pipa på fannys innergård och dricka lite öl. kåsar och några till kom efter ett tag. tog bussen hem vid 11, pratade i telefon med en trevlig prick i några timmar sen somnade jag på soffan och ida sov redan i min säng.

ikväll ska jag, ida, amanda, clara, michelle och några till tjejer till det där stället vid vlt-huset och bubbla. det är alessandra som styr det hela. blir att äta gott och dricka lite alkohol ikväll igen. får vara kvar där till 11 så sen får vi se vart kvällen bär.
hejdå så länge
love hanna

Inga kommentarer: