söndag 19 april 2009

jag önskar det fanns någon som kunde göra mina val åt mig istället för att jag ska göra dom själv. jag önskar det fanns någon som kunde stå för mina misstag och någon som kunde få dom ogjorda. tänk vad enkelt livet skulle bli. det skulle aldrig funger, life is never easy

jag ber om ursäkt för mina tankar, känns som att det har blivit lite mycket den senaste tiden. Men det blir så, att man skriver av sig. När jag ligger här i min säng mitt i natten så tänker jag så mycket. Det är det jag hatar, jag vill inte tänka efter. Jag vill att mitt liv ska rulla vidare i ultrarapid så jag inte hinner med det men det gör det inte en lördag natt, då ingen annan själ är vaken. Funderar på att gå ut en sväng, men vet inte om jag vågar det. Det skulle behövas, eller rättare sagt jag skulle behöva rensa huvudet en gång för alla på alla tankar och funderingar. De blir bara fler och fler, men jag har aldrig riktigt tiden till att ta tag i dom. Det är det som jag behöver just nu. Nu har jag skrivit tillräckligt, resten av alla mina problems ska jag hålla för mig själv. Ju fler som vet om det, desto värre är det. Jag vill inte bli huggen i ryggen.

1 kommentar:

alessandra sa...

du vet att jag finns här för dig hanna,
du ska aldrig tveka på den saken okej?
ring, smsa, kom hem till mig nånting när du vill,
du vet att jag ställer upp för dig <3<3<3<3