torsdag 16 april 2009

ge mig lördag! nu nu nu nu nu!

jag är så sjukt nervös men samtidigt så peppad. första tävlingen i superstar och det känns helt overkligt. tänk att jag kommer stå där på golvet med de ca 30 bästa dansarna i sverige. helt sjukt! har inga större förväntningar över hur det kommer gå men såklart hoppas jag på det bästa. gruppen är jag mest nervös över och mest taggad över. nu när vi har fått våra underbart snygga kläder så känns det som att det kommer gå bra, fast samtidigt vet vi hur hård konkurrens det är i a-klass. samma sak gäller där också, vi får hoppas på det bästa !

tävlingen är i falun så vi åker upp dit redan i morgon, och sover hos mammas kompis. ska bli skönt att slippa gå upp så tidigt. det bär av direkt efter gruppträningen. i morgon kommer jag verkligen inte kunna skriva något här, först jobba på morgonen innan skolan, sen två lektioner och slutar 3 sen direkt bär det av till carlforska där jag ska ha möte med deras studievägledare om hur det blir med min skolgång i höst. direkt efter det så blir det träning sen åker vi. oj shit kom på att jag inte kommer ha någon tid till att packa i morgon så det är nog dags att börja nu!

ha en trevlig helg!
jag kommer iallafall var helt slut på söndag när jag skriver igen. take care peace

Inga kommentarer: