torsdag 2 april 2009

ont ont ont
trött trött trött

underbart! behöver lov nu. men ska hinna med mycket då också, träffa mina flicks, tjejkväll för att fira A, träningsläger med POISON, örebro och bad med samma gäng, syssling sophie ska komma hit och därimellan ska jag hinna plugga också. kommer bli intensivt men det ska nog gå! bara en dag kvar sen har vi ledigt i 10 dagar. och lika länge ska mina föräldrar vara borta. skönt att slippa deras tjat osv.

blir att strunta i träningen ikväll, skulle behöva en helkroppsmassage istället för alla mina stela och övertränade kroppsdelar. kan knappt gå. snart ska jag möta azra och ge henne en kjol och sen till affären och köpa mig något gott

love hanna

2 kommentarer:

alessandra sa...

glöm inte disney maraton ägghuvud :*

Hanna sa...

just fan :*