tisdag 7 april 2009

igår blev det en trevlig kväll, jag och ida åkte ner på stan och fikade. träffade några gamla fryxpojkar, var länge sen sist så det var kulatt se dom. stötte också ¨på hanna, frida och therese som såg ut som dom skulle åka och tälta haha. har inte träffat dom sen sälen så det var också kul! ida och jag blev hämtade av danniel, anel och robin och så bar det av till robins lägenhet. tog det lite lugnt med alkohol och skratt. spelade också absintstickan eller vad var det vi kallade det haha ? åkte ner på stan runt 11 och väntade på idas mamma. stötte på kåsar så umgicks med han tills hennes mamma kom. åkte hem hit och sov.

nu har vi duschat, ätit pizza, bakat kladdkaka och jag har limmat på lösnaglar och gjort egen fransk manikyr. känns skönt med långa naglar, mina fingrar blir så korta och tjocka när jag inte har det. är lite svårt att skriva nu men det är smällar man får ta! vi blir hämtade här runt 5 och då bär det av till mig. förmodligen blir det staden ikväll igen, men vi får se vart kvällen bär. det kommer nog hinna ändras ett antal gånger.
love hanna


solen skiner himlen är blå
å va skönt att leva då
högt i topp går allas humör
och det är det som susen gör
VÅÅÅÅÅÅÅÅÅR
någon mer än jag som är glad för det?!

Inga kommentarer: