onsdag 22 april 2009



Onsdagar, den värsta dagen i veckan. Det är nog för att det är mitt i veckan och det är lika långt från helg till helg. Vill ha lördag, då ska jag och Amanda arbeta lite på ett bröllop och tjäna lite cash, kommer inte sitta helt fel! Pengar rullar in som de ska den här månaden, känns toppen! Har också fixat sommarjobb, antingen som förra året hos min mormor om jag vill eller så ska jag stå och sälja jordgubbar på Maxi. Om jag orkar kanske det blir båda jobben, får ännu mer pengar då. Det är värt det, händer ändå inte så mycket i början av sommaren. Hoppas på en utlandsresa också med några flicks. Turkiet eller Grekland med nära tjejkompisar, kan inte bli bättre!

Sitter i skolan nu, har naturkunskap och sitter och letar information om dinosaurier. Ska ha redovisning nästa vecka med rebecca och isabell. Vi har knappt börjat så det känns som att det är dags. Min mage kurrar som aldrig förr och även fast maten i skolan är vidrig så är jag redo att äta nästan vad som helst. Dom som känner mig vet ju hur mycket jag äter för att bli mätt haha!

Ikväll blir det träning, möte och föräldramöte med poison. Vi ska kika igenom filmerna från tävlingen för att kunna se vad vi måste träna mer på inför sm, sen även gå igenom smink och frisyrer- det ser jag fram emot! Är riktigt trött nu, så kommer nog somna som en stock ikväll när jag kommer hem.

och vaddå går som en sprucken åsna ? skaffa dig ett liv för i helvete

Inga kommentarer: