tisdag 28 april 2009

Tisdag idag, börjar närma sig valborg nu! Hoppas att det blir bättre iår än vad det var förra året. Gårdagen var super, först åkte jag till Carlforsska sen ner på stan, träffade Clara och Sofia. Köpte vin av Clara sen åkte jag hem med Sofia och hennes bror. Var hemma i ca 10 min, fick 600 kronor för att vi jobbade i lördags (vilket inte satt helt fel!) åkte tillbaka till stan direkt och träffade Amanda och spenderade lite pengar. Inhandlade en tröja, ett par leggings och ett par örhängen. Efterlängtat! Kunde handla upp alla pengar eftersom jag ändå får mer på torsdag. Gick till danscenter sen och tränade. Kunde som vanligt inte sova sen på kvällen.

Dagen idag kommer bli stressig, kom hit till skolan insåg att jag inte har någon lektion förrän klockan 2 och då har jag prov i samhäll så kommer nog spendera de kommande timmarna till att plugga inför det. Har inte pluggat något alls innan. Efter skolan ska jag hem och försöka plugga lite matte fast det känns lite ovärt, då jag ändå ska läsa matte B i tvåan på Carlforsska. Jag behöver itne ens anstränga mig för ett få ett G, det spelar ändå ingen roll. Sen ikväll blir det möte på friskis inför schemaläggningen i höst, så jag kommer få veta vilken dag jag ska ha pass osv. Ska också prata med Lisa om hur vi ska göra inför steg 2. Direkt efter det blir det träning, något som jag verkligen inte orkar. Nu är det dags att sätta igång och plugga. Wish me luck! Skriver nog senare peace


I'm never gonna be good enough for you.
Whatever I do, it's not good enough.
Allt jag vill är att göra er stolta.....

Inga kommentarer: