torsdag 23 april 2009

Känns som att vårvädret är på väg tillbaka! Helt underbart.

Kom nyss hem från ett möte med mina grannar, jag och Amanda ska jobba på deras bröllop på lördag ju så vi fick lite information om det idag. Ska bli roligt faktiskt! Synd bara att man inte får vara med på själva bröllopet. Men det är smällar man får ta. I morse hade vi a-kurs prov i svenska, var inte ett dugg svårt för min del. Gick fort att bli klar, men det visar sig senare om det gick bra eller inte. Åkte till Carlforska direkt efter det, umgicks med Alessandra och Ida, sen åkte jag och jobbade i några timmar. Avslutade arbetspasset med att ligga en halvtimme i en massage stol. Somnade litegranna, ett tecken på att jag har sovit dåligt under veckan. Efter det åkte jag till Friskis och gjorde provet inför Steg 2 kursen som jag och Lisa ska åka på nu i maj. Var inte speciellt svårt det heller, så hoppas att det gick bra! Åkte ner på stan efter det, mötte mamma och la undan ett par riktigt snygga skor som jag förmodligen ska köpa på söndag. Dom är från din sko, så det är säkert en massa andra som har köpt dom men jag älskar dom så då spelar det ingen roll. Struntar fullständigt i om det är andra som har dom :)

Nu luktar det tacos från nedervåningen, ska hjälpa mamma med det sista sen äta ! Är riktigt hungrig. Ska hem till Amanda efter jag ätit och då blir det nog nån promenad runt lilla Skultis eller något. Skriver mer senare om jag har något vettigt på hjärtat.
peace

Inga kommentarer: