onsdag 15 april 2009

välkommen till västerås. det du inte vet om dig själv vet alla andra

stäng era munnar, ni som inte vet vad ni pratar om. är så grymt trött på det här nu!! ägna er åt era egna liv och saker som är viktigare istället för mitt. sköter ni ert så sköter jag mitt

har bloggtorka, har mycket som rör sig i mitt huvud men det mesta är alldeles för privat för att kunna skrivas här. och sen har jag ingen lust att skriva om mina dagar, det händer ingenting speciellt just nu. skolan och träning. det enda som jag har tid med. en sak kan jag säga iallafall, jag har lärt mig att jag inte kan lita på någon. man kan bli huggen i ryggen även av de närmaste som man tror är ens vänner. ska bli underbart att byta skola. börja om på nytt, kan man säga.
ska iväg och träna om en stund, ska och få våra efterlängtade dräkter som är sååååååå snygga!
har inget mer viktigt att säga, återkommer när jag har det. ni klarar er nog så länge peace

1 kommentar:

alessandra sa...

beb vad har hänt?<3<3