måndag 13 april 2009

SVAREN

anonym
- är du tillsammans med någon just nu?
nej det är jag inte :)
- vilken skola går du på och trivs du där?
jag går på wenströmska, och nej jag trivs verkligen inte. ska byta till carlforska i höst
- vad kommer du göra nu i sommar:)?
sommarjobba, hoppas på en utomlandsresa och sen skellefteå med familjen. sen såklart njuta av sommaren med mina underbara vänner!

victoria
1. av alla dansstilar du testat, vilken gillar du bäst & varför?
jag har faktiskt inte testat så många hehe, men eftersom jag dansar disco så måste nog det vara min favorit! det är nog för att det är så sjukt kul, sen också för att det fungerar som terapi för mig. om jag är på dåligt humör innan en lektion så kör jag skiten ur mig och sen är jag glad igen
2. favoritfilm & favoritbok?
favoritfilm så måste jag nog säga italian job och twilight, och favoritbok är alla twilight böcker
3. vad lyssnar du på för musik & vilken är din favoritlåt?
jag är nog lite av en allätare och lyssnar på det mesta som jag tycker är bra helt enkelt, lyssnar inte på någon speciell sorts musik. i min ipod spelas allt! min favoritlåt just nu är nog Fugees - Killing me softly och The veronicas - untouched
4. har du något "skönhetsknep" att dela med dig av? ;)
nej jag har faktiskt inte något speciellt, bara att se till att må bra på insidan för då syns det på utsidan :)
5. vad vill du bli i framtiden?
jag vill jobba med människor! har funderat på polis och lite annat . men det kommer nog hinna ändras några gånger :)

anonym
hur är du som person kan du berätta lite om dig här för som som vet mindre saker om dej..:)
det är svårt att beskriva sig själv som person, men ska försöka så gott jag kan! jag är ganska öppen av mig och har alldeles för enkelt att lita på människor. jag är en positiv tjej som tycker om att prata och att ha roligt. njuter av mitt liv! många som inte känner mig får nog ett dåligt första intryck men när dom lär känna mig så inser dom att jag inte är som dom trodde.

du skriver oftast också kärleks dikter här på bloggen, och det borde riktas till någon, vem är det hehe=)
dom riktas till mitt ex :)

1 kommentar:

victoria sa...

tack för dom bra svaren :D håller med om twilight - så jävla bra både som bok & film! håller även med om skönhetsknepet ;) det är verkligen sant! isf borde du må väldigt bra på insidan, iaf om man går efter utsidan :) tycker du är otroligt fin ska du veta <3