måndag 22 december 2008

2008 börjar gå mot sitt slut,här är en sammanfattning genom mitt 2008

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja det tror jag
2. höll du några av dina nyårslöften? - jag hade inga, men det blir det iår.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - nejj
4. dog någon som stod dig nära? - nej som tur är.
5. vilka länder besökte du? - finland, turkiet
6. är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? - kärlek
7. vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? - massa datum
8. vad var din största framgång 2008? - utvecklats inom dansen, lyckats komma över en viss person, funnit mig själv.
9. största misstaget? - inga misstag, bara saker jag ångrar- det finns massor.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? -ja
11. bästa köpet? - ipoden, mina nyaste skor
12. vad spenderade du mest pengar på? - cigaretter! sen kläder typ
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - ja
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? - missing you - tyler hilton, hurtful - erik hassle, i kissed a girl - kate perry
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - i början av året var jag ledsnare men nu är jag gladare
16. vad önskar du att du gjort mer? - dansat! umgåtts mer med vissa kompisar.
17. vad önskar du att du gjort mindre? - rökt.. och inte slösat tid på kompisar som inte är värda det.
18. hur tillbringar du julen? - hos morbror med släkten
19. blev du kär i år? - nej, bara förälskad. kanske blir det
20. favoritprogram på TV? -one three hill, project runway, prison break
21. bästa boken du läste i år? - kommer inte ihåg
22. största musikalista upptäckten? - att nästan all musik är bra, bara man ger den en chans
24. något du önskade dig och fick när du fyllde år? -kommer inte ihåg
25. något du önskade dig men inte fick? - kommer inte ihåg
26. vad gjorde du på din födelsedag 2008? - var hemma bara, fyllde på en veckodag så firade på helgen
27. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - jaa
28. hur skulle du beskriva din stil år 2008? - sätter på mig det jag känner för
29. vad fick dig att må bra? - vänner, <3
30. vilken kändis var du mest sugen på? -chad michael murray
31. vem saknade du? - maja,
32. det bästa nya människorna du träffat - väldigt många!!

Inga kommentarer: