tisdag 16 december 2008

tisdag 9.44

PERSONLIGT
vad heter du: Hanna Lundberg
vart bor du: Skultuna
hur lång är du: 163,5 cm
ögonfärg: Brungrön
hårfärg: Brunt

SENASTE PERSON SOM
du sov i samma säng som: Ida tror jag
du pratade med på mobilen: Bella
på msn: Michael
du gick på bio med: Jossan
som såg dig gråta: Pappa
skällde på dig: Pappa

HAR DU NÅGONSIN
sagt jag älskar dig och menat det: Ja,
bråkat med ditt husdjur: har inget
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: ja, någon gång
har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: har bara varit kär en gång , så nej
är du ensam nu: nej , hela min klass är här
låt som fastnar i ditt huvud ofta: olika
vill du gifta dig: jag vet inte riktigt, det känns som att livet tar slut när man gör det
vill du ha barn: ja 2 st

EXTRA
vem är din bästa vän: dom vet
vad är du mest rädd för: att vara ensam
vilka kläder sover du i: antingen trosor och tshirt eller bara trosor
vart vill du gifta dig: om jag ska gifta mig så i en kyrka eller på något vackert ställe
vem hatar du verkligen: finns ingen
kör du bil: när jag övningskör, jag är grym haha
har du ett jobb: ja, fast jobbar bara 2 ggr i veckan
gillar du att ha folk omkring dig: ja oftast, men skönt att bara vara ensam också
är du ett hälsofreak: nej inte alls
har du någon tatuering: nej, men ska göra
har du någon piercing: Öronen och naveln

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
gråtit: nepp
köpt någonting: te, chips, godis
varit sjuk: nej
sjungit: aa framför datorn
sagt jag älskar dig?: nej
träffat någon ny: nej
saknat någon: ja lite
kramat någon: ja
kysst någon: nej

är i skolan, eftersom jag har så sjukt tråkigt så gjorde jag den där. funderar på att gå ut och röka med jossan snart. vi har svenska, och tittar på nån kass film som verkligen är dålig! haha nej nu kommer min lärare så kan inte skriva mer. hörs

Inga kommentarer: