onsdag 10 december 2008

onsdag 22.34



ÄNTLIGEN HAR DOM KOMMIT!! fick vänta nästan en vecka , men det var det värt. ett riktigt kap och jag älskar dom!

ligger i min säng nu, borde egentligen ha gått och lagt mig för länge sedan. har nationella imorn igen, och är nervös som vanligt. men antar att det kommer gå bra- jag är ändå ganska duktig på matte hihi. idag hade jag inga lektioner, så stannade hemma. åkte in och jobbade några timmar sen hem igen och till azra. jag har bara jobbat några gånger och kommer få 1100 i slutet av december hihi, är överlycklig sen plus barnbidraget. så kommer ha 2500 i slutet av den här månaden. yeeeeeeeey ! då blir det mycket shopping i mellandagarna. nej nu ska jag läsa igenom lite matte sen ska jag ta och sova tror jag, kanske blir att titta på nåt oth avsnitt. kanske skriver lite sen om jag inte kan sova byyeee

Inga kommentarer: