måndag 8 december 2008

måndag

igår blev det att gå hem till azra, hon jag och nermin gick till icaoch köpte chips ,cola och dip. jag vet vi är tjockisar! sen tittade vi på 3 filmer, madagascar 2, balto och american pie the naked mile. gick hem till amanda runt 9 och råkade skrämma både hon och hennes mamma när jag stod utanför fönstret och dom stod och bakade pepparkakor hahahah tror aldrig jag sett någon bli så rädd. jag var med och bakade pepparkakorna sen när dom var klara så drack vi glögg och mumsade i oss dom. och julmusiken var på högsta volym, jag kände verkligen julstämningen på riktigt för första gången nu!


nu sitter jag i datasalen i skolan, gör ett arbete om menstrationscykeln blablabla, och det är verkligen jätte intressant. INTE. men har redovisning efter jullovet så behöver inte stressa faktiskt. idag blir det skolan hela dagen, slutar 16.20 puuuuuuuh, längsta dagen i veckan menmen jag ska vara kvar hela dagen har jag bestämt mig för. ikväll blir det kanske träning med frida, om jag orkar annars ska jag nog bara vara hemma och sova, somnade alldeles för sent igår. nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete, har knappt börjat. skriver mer sen bye

Inga kommentarer: