söndag 28 december 2008

söndag 18.34


haft en händelserik helg, och bara gjort roliga saker !

fredag: stan med amanda och taru, sen åkte jag till mormor och morfar och åt middag med familjen. blev hämtad av lina, madde och maddes mamma runt 8 sen åkte vi till barkarö och vidare mot rytterne. myskväll med de bästa blev det, vi lagade mat, pratade massa , vissa samtalsämnen var deppiga och andra roliga, åt efterrätt och sen blev det även film. jag somnade först som vanligt, och pratade massa i sömnen haha. riktigt underbar kväll iaf, hade väldigt roligt och vi behövde verkligen den kvällen. tack mina vänner <3


lördag: fick skjuts ner på stan runt 12 och tog bussen hem, då var M redan hos mig haha, snacka om att det var missförstånd haha, vi tog det lugnt och skrattade åt south park hahaha sen åkte han hem 6. jag gick hem till amanda, somnade en stund framför tvn sen hem och åt. åkte sen till stan med asmir, tom och ida. vi tog en fika på stugan och satt och pratade om allt möjligt. M kom ner på stan också så vi gick och mötte honom sen lite senare åkte jag och ida hem till mig. när vi kom innanför dörren möttes vi av en massa lite mindre nyktra vuxna, och två av dom är mina föräldrar. dom stod och sjöng singstar, och det verkade kul så jag och ida var också med på ett hörn haha. det lät kanske inte så bra, men roligt var det. sen poppade vi popcorn och tittade på never back down. måste tillägga att det är den bästa filmen jag har sett i år! sen somnade vi och i morse fick jag höra att jag också denna natt snackade i sömnen och hade legat på en massa konstiga sätt haha. så typiskt mig!


söndag: idag åkte vi till stan med asmir och tom, gick runt lite och käkade också. blev pizza, jag vet jag är fet men man lever bara en gång så man ska äta vad man tycker är gott!! så tycker iaf jag haha men det kommer jag nog få sona för senare i livet. efter en stund på stan gick vi och solade, var riktigt skönt sen åkte vi hem. jag har precis tagit en dusch och fixat mig, bussen går om 20 min till stan. ska fika en snabbis med alessandra, linn och linda sen blir det bio med M, ska se the day the earth stood still, jag hoppas den är bra! men har bra sällskap iallafall. nej nu hinner jag inte skriva mera, hörs sen. puss

Inga kommentarer: