torsdag 18 december 2008

torsdag 22.08

ligger hemma i sängen och har precis räknat ut att jag inte har varit hemma på 26 timmar. är sjukt trött och sliten efter gåårdagen. förfest hos jossan med gazze, palma, sebbe, carro och jossan. var där till 11 sen stack vi till roffes. hade skit kul! men tiden gick riktigt fort haha, runt 1 stängde dom där så några gick till typ erikslund till sandra på efterfest, jag somnade där en stund var trött som jag vet inte vad. jag, jossan, carro och sebbe började traska hemmåt runt halv 3 och kom hem 3, mina fötter var döda när vi kom hem!! somnade runt 4 på soffan och sov i 3 timmar sen var det dags för skolan :( vi försov oss, SÅKLART så jag och jossan stressade till bussen för att hinna till skolan, man kännde sig lagom snygg i mjukisar och tofs på huvudet och minimalt med smink och inte ens duschat sen kvällen innan, men fick leva med det. när vi kom fram så fick hon veta att hon inte hade någon lektion och jag började min lektion 9, sen slutade vi 11 ungefär. var kvar i skolan i några timmar sen ner på stan och åt donken med jossan. sen mötte jag yasmine och bellah och hennes lillasyster, hon var världens sötaste! var kvar på stan i nån timme sen hem till bellah. tog det lugnt och åt pizza där sen ner på stan runt halv 8, mötte gabi på där som gjorde mig sällskap tills bussen kom, när jag kom till skultuna så träffade jag azra en snabbis och nu är jag här. riktigt utmattad! ska sova snart tror jag. DET ÄR JU SKOLAVSLUTNING I MORGON, SÅ JÄVLA SKÖNT. måste tillägga att det löste sig med en viss person, och det känns väldigt bra att vi kan vara kompisar nu. nej nu ska jag stänga av datorn och titta på hell´s kitchen. go natt!

Inga kommentarer: