onsdag 31 december 2008

onsdag 01.23

ligger i min säng och äter pepparkakor och dricker te, jag vet att julen är över men pepparkakor är goda för det! jag är den enda i min familj som tycker om det så jag passar på att äta upp alla som finns kvar hihi. luktar på min kudde gör jag också, den luktar M. han var här idag i några timmar och vi hade ett mini prison break maraton, hann se ett antal avsnitt och han lämnade boxen här så ska nog fortsätta kolla lite innan jag somnar.

jag kan inte sluta tänka på morgondagen, kommer det bli lyckat eller inte ? känns som att det är många som inte vet vart dom ska nånstans, så det känns som att allt kommer bli kaos. är rädd för att vi tjejor inte kommer hinna få våran dricka heller. då kommer jag bli riktigt irriterad. men jaja, jag orkar faktiskt inte bry mig. så länge jag får umgås med mina närmaste är jag nöjd. har iallfall löst den viktigaste frågan, vad jag ska ha på mig. det känns riktigt skönt! ska nog ner på stan i morgon och inhandla lite lösnaglar, lösögonfransar osv.

nej nu ska jag titta på ett pb avsnitt innan jag somnar,
nattinatti!

Inga kommentarer: