söndag 14 december 2008

söndag 22.10

ligger hemma i min säng, tittar på någon kass film på 3an. ska snart stänga av den, håller på och laddar hem never back down så ska se den så fort den är klar. såg nästan halva filmen hemma hos azra tidigare men var tvungen att gå hem och käka så hann inte se klart. de 2 huvudrollerna är så sjukt sexiga så jag måste se klart filmen!! om jag så ska behöva vara uppe hela natten haha.

är lite sliten efter dagen , hade första friskis uttagningen och det var i över 3 timmar. bra gick det iallafall, gick vidare till den så kallade finalen . jag vet , töntigt namn men så heter det. det är den 10 januari och tills dess ska jag sätta ihop ett litet mini pass på 6 minuter. jag hoppas resultatet kommer bli bra, för jag vill verkligen bli ledare där.

NU ÄR FILMEN KLAR, så ska se den nu! skriver förmodligen i morgon. godnatt

Inga kommentarer: