onsdag 3 december 2008

onsdag

ligger hemma i soffan med amanda brevid mig, hon ligger typ och sover och jag tittar på project runway. älskar det programmet! vi har nyss varit och ätit foccacia eller hur det nu stavas och det var underbart gott och jag kommer nog somna om jag ligger kvar här i soffan. det skönaste är att jag inte har något att plugga ikväll så ska nog iväg och sola idag igen och sen blir det nog film och försöka sova tidigt. sover alldeles för lite nu för tiden, är alltid trött
i morse var det nationella i matte A som gällde, och det gick faktiskt ganska bra. innan var jag orolig för att det skulle vara svårare än vad det var så nu hoppas jag på ett vg. nej nu ska jag fortsätta titta på tv och försöka väcka amanda så hon inte blir kvar här hela natten haha. jag skriver mer sen ciao

jag vill inte vara den tredje personen...

Inga kommentarer: