onsdag 3 december 2008

onsdag

klockan är 22.40 och jag borde egentligen sova men jag vill verkligen inte, eller jag orkar inte rättare sagt. jag ligger i min säng framför min dator och lyssnar på massa gammal musik, whitney houston och kan bara säga att jag ÄLSKAR hennes röst. kom hem för ett tag sen, var hos amanda och pratade om allt mellan himmel och jord. det är verkligen skönt att ha en vän så nära som man bara kan gå till när man behöver lätta sitt hjärta. vi drack varm choklad, rökte och lyssnade på musik. mycket mysigt. sen när jag kom hem igen så hoppade jag in i en varm dusch, det behövdes kan jag säga. ska snart dra igång ett one tree hill avsnitt och njuta lite av det, funderar också på att fixa några mackor men får se om ett tag om jag orkar haha. i morgon är det skola , får se om jag orkar gå fast måste nog tvinga mig själv. har varit borta alldeles för mycket den senaste tiden. i morgon kväll blir det att träna ki box med Frida på friskis, det ser jag fram emot!! ciao


det rör sig väldigt mycket i min hjärna för tillfället , och jag har bestämt mig för att lösa allt men det är så svårt när det är så mycket saker, det är svårt att ta en sak i taget. menmen jag ska fixa det iaf. jag brukar klara mig

Inga kommentarer: