måndag 8 december 2008

måndag 18.27

kom hem från skolan för ett tag sen, har varit en riktigt dryg dag faktiskt. skyndade mig till bussen direkt när vi hade slutat och såklart så glömmer jag min ipod och det kom jag på när jag satt på bussen. så det ligger ensam kvar i mitt skåp och jag kommer dö imorn på bussen när jag inte har nå musik. jag lyssnar jämnt , så det kommer bli riktigt jobbigt! men får försöka leta fram mina hörlurar till mobilen så kanske jag klarar mig. ikväll blev det ingen träning för passet vi skulle gå på började kvart över 4 och det var lite svårt att hinna när jag slutade 20 över. nu tittar jag på las vegas, älskar det programmet! så fort det är slut ska jag hjälpa till lite här hemma, sen måste jag städa mitt också. så kan inte sitta här i soffan och häcka längre, kanske skriver mer sen adios

Inga kommentarer: