torsdag 4 december 2008

torsdag

ligger hemma i soffan med A och tittar på Moulin Rouge, har inte sett den på länge så kände att det var dags. slutar egentligen halv 4 idag men hade engelska till 20 över 10 och lektionen efter det börjar 2 så kände inte att jag hade lust att vara kvar så vi drog hem. jag skulle inte ha gjort det egentligen, har varit borta alldeles för mycket nu . men jag ska ta tag i det nästa vecka, jag måste!!
när jag vaknade i morse låg det ett mysigt snötäcke över skultuna, och jag känenr verkligen julkänslan. nu är det bara ca 3 veckor kvar till julapafton fast är lite stressad, har inte köpt en enda julklapp . vet inte hur jag ska ha råd heller, men det fixar sig nog. hoppas på att få lite pengar av mamma och pappa. det blir nog att åka till stockholm och julhandla lite om nån vecka. ikväll blir det att träna kibox, sen hem och sova. skriver mer sen ciao


All you folks think you own my life
But you never made any sacrifice
Demons they are on my trail
Im standing at the crossroads of the hell
I look to the left I look to the right
Therere hands that grab me on every side

Some say the devil be a mystical thing
I say the devil he is a walking man
He is a fool he a liar conjurer and a thief
He try to tell you what you want
Try to tell you what you need

Inga kommentarer: