tisdag 2 december 2008

tisdag

vaknade 10 minuter innan bussen gick i morse, hoppade ur sängen snabbt som fan. sminkade mig lite och klädde på mig sen sprang jag till bussen. man kan säga att jag vaknade när jag satt på själva bussen. kom till skolan, satt i cafeterian med amanda ett tag sen fick jag veta att vi inte hade någon svenska och det innebar att jag inte skulle börja förrän kvart i 1. jag ringde och sjukanmälde mig på en gång, fast stannade i skolan till 11 sen åkte jag hem. kom hem för en stund sen, och jag var helt dyngsur. jag hatar det här vädret!! ligger i soffan nu och tittar på tv, fryser om tårna gör jag också men orkar verkligen inte gå och byta strumpor. är alldeles för trött! ikväll blir det att plugga matematik, har nationellt prov i morgon. jag hoppas och tror faktiskt att det kommer gå ganska bra för mig, har haft vg på de andra proven så , fast ändå är jag lite nervös för har ingen aning om hur hög svårighetsgraden kommer att vara men alla säger att det är lätt så får hoppas på det bästa. ska försöka att inte försova mig i morgon bara, det skulle vara katastrof.

ingen träning ikväll och kommer inte ha det på ca 2 månader. jag kommer bli fet.. men jag har sagt att jag ska försöka träna friskis 3 gånger i veckan men alla som känner mig vet att det inte kommer bli så mycket av den saken haha. nej nu ska jag dra igång någon bra film och sova lite, och förmodligen smsa lite med M . skriver mer senare, ciao

Inga kommentarer: