lördag 13 december 2008

lördag morgon 02.26

ligger i min säng, kom hem för snart en timme sedan.. tog en dusch så fort jag kom hem med bussen. min fötter var isbitar!! kvällen har varit allmänt rolig, åkte till bäckby och mötte gabi och en full david som alltid är lika otrevlig. vi gick till said där det var massa andra också. drack lite och så, och efter ett tag var lägenheten smockad med folk hade jättekul. sen drog alla till stan runt halv 12 med bussen. vi gick till donken, och vid det här laget var david liiiite snällare iaf :) han bjöd på en mycket god cheeseburgare sen väntade jag på stan till kvart över 1 och tog bussen hem.

i morogon ska jag, johanna och lina till sthlm och se Sune musikalen, som jon är med i . ska bli riktigt kul att se! så jag är förväntansfull , sen på kvällen blir det nog att bara ta det lugnt eftersom jag ska på första uttagningen på friskis på söndag kl 12. så är det inte så bra att vara trött eller bakis. skriver mer i morgon, för nu ska jag sova. nattinatti

så omoget!

Inga kommentarer: