onsdag 17 december 2008

onsdag 17.29


skolan idag, hade samhällskunskap, sen jullunch (den var riktigt vidrig!!) och idrott. hahahha idrotten var riktigt rolig!! vi dansade square dance med några gamla gubbar i jeans och skjorta. ni som inte vet vad det är så står man 8 och 8 i fyrkanter ( square= ruta). dom gick först igenom alla steg och deras namn, dom var fett svåra för att dom var på engelska, sen satte dom igång musik där dom pratade och sa i vilken ordning vill skulle göra stegen och jag kan säga att det var ganska förvirrande!! i början var min grupp lost fast tillslut gick det faktiskt ganska bra, mycket skratt blev det iallafall haha. det gulligaste var ändå anes som höll hand med sin partner i ca en kvart utan att man skulle göra det, observera att hans partner var en kille hahah! nej nu ska jag inte vara dum, men det var faktiskt lite roligt hihi. efter idrotten slutade vi egentligen men våra eos lärare tvingade med oss på nån jäkla utställning på museet. det tog ungefär en halvtimme sen stack jag och jobbade i några timmar sen tog jag bussen hem runt halv 5 och nu måste jag snabba på för min buss till stan går om en halvtimme igen! ska nämligen hem till jossan och förkröka sen ska vi till roffes med hela TVÄR, ska bli riktigt kul. känns konstigt att det är på en onsdag bara och att det är skola dagen efter , men jag tror att det är själva poängen att vi ska komma bakis till skolan. så om ni ser mig i skolan i morgon som en riktig lodare och trötta ögon så vet ni varför!! nej nu måste jag packa lite saker, ska sova hos jossan sen också. ha en trevlig kväll alla!


JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ DET HÄR!!!!

Inga kommentarer: