lördag 20 december 2008

lördag 17.54

så sjuuuuuukt förbannad på den här stan, SKITSNACK ÖVERALLT. nyss fick jag höra att jag tydligen hållt på med en kille som jag inte ens vet vem det är? visst låter det ologiskt ! ingen känner mig ordentligt, inte en enda människa i den är stan , så kan alla bara hålla käften. inte ens mina närmaste vänner känner hela mig. det gör bara, bara jag. som tur är så har jag börjat lära mig att man inte kan lita på någon, och om man öppnar sig för någon så kommer det alltid tillbaka och vänt mot en. dont trust anyone.

kvällen igår var lyckad verkligen! åt middag med massa tjejer i en lokal nära jossan. var riktigt kul! sen runt 10 kom massa killar. vi dansade och hade oss hahhaha, åkte med bil med max och några till stan. skulle vänta på bussen i en timme typ sen slutade det med att jag träffade min gudmor och hennes man på stan och åkte hem med dom för att sova där. kom isäng ganska tidigt så var utvilad idag, åkte ner på stan runt 12 idag och gled runt lite med simon, simon och alessandra, sen kom mamma och pappa och jag och mamma åkte och tränade. nu ligger jag i min säng och ska snart städa mitt rum, och nyss klädde vi granen och spelade julmusik. nu känner jag jul stämmningen. ikväll ska jag vara hemma bara, laddar inför nyår :D hihi bäst att jag sätter igång och städar nu, ciao

1 kommentar:

alessandra sa...

du väckte mig din bög! :(

/din bästaste bästa vän ALESSandrA (k)